OTRA CARMEN (Entrée a dos)
Subota, 20.7., 21.15 / Trg
ENTRÉE A DOS, tri dueta
Meritxell Barberá & Inma García u suradnji s plesačima Taiat Dansa, ES
OTRA CARMEN Izvođači: Lara Misó, Pau Barreda
16’
Koncept i koreografija: Meritxell Barberá & Inma García (u suradnji s plesačima / in collaboration with dancers)
Glazba: Caldo
Kostimografija: Taiat Dansa
Scenografija: Mauricio Pérez & Taiat Dansa
Oblikovanje svjetla: Mauricio Pérez & Taiat Dansa
Video: Jano Sempere & Alex Druiventak
Video montaža: David Novella
Produkcija i distribucija: Ana Cembrero
Grafičko oblikovanje: Pilar Estrada
Fotografija: Marta Fernández
Komunikacija i društvene mreže: Inventa
U suradnji s: Centre del Carme Cultura Contemporània, Museu Belles Arts València.
Očarane duetima kao koreografskom formom, Meritxell Barberá i Inma García, osnivačice i koreografkinje Taiat Danse, kreirale su Entrée a dos, plesni triptih dueta nadahnutih prikazom ljubavnih parova i ljubavi u raznim umjetnostima.
OTRA CARMEN kratki je duet koji nudi suvremenu i sofisticiranu, ali jednostavnu verziju jednog od najpoznatijih djela Georgesa Bizeta. Koreografija prikazuje Carmen kao ravnopravnu partnericu svog ljubavnika, bilo da je on Don José ili toreador Escamillo. U ovom duetu Carmen zavodi svog partnera jednako koliko i on nju, i oboje su slobodni sami odrediti granice svoje strasti, brodeći kroz trenutke napetosti i čak unutarnjeg nasilja koje može potresti tijelo u ljubavnoj strasti i zavođenju.
Plesnu kompaniju Taiat Dansa osnovale su koreografkinje Meritxell Barberá i Inma García u Valenciji 2003. godine. Svojim djelima, koja su bliža filmskom diskursu nego kazališnim parametrima, stekle su međunarodno priznanje. Nastupaju na renomiranim nacionalnim i međunarodnim festivalima, u kazalištima i muzejskim prostorima, te često rade kao gostujuće koreografkinje za druge kompanije. Meritxell i Inma uvijek se fokusiraju na razmatranje plesa unutar umjetničkih parametara i razmišljanje o njegovoj povijesti i razvoju. Većinu njihovih koreografija karakteriziraju promjena poznatih plesnih struktura i tehnika, pažnja posvećena neposrednoj sadašnjosti i kontinuirano osluškivanje ideološkog, društvenog i kulturnog konteksta.
|