Leather Better
Koreografija, koncept, izvedba i kostim: Andréa Givanovitch
Guest performance supported by: Aerowaves
Leather Better, solo u koreografiji i izvedbi Andree Givanovitcha, istražuje kako se društvena i politička opresija prenosi na tijelo. Ta opresija poprimila je oblik zapadnjačke kožne jakne kao odjevnog predmeta s izrazito muškom energijom zbog njegova oblika, materijala od kojeg je načinjen i uporabe u prošlosti. Grubost te kožne jakne poslužila je koreografu kao kontrapunkt za kreaciju, za zaranjanje u pojam muževnosti i otkrivanje načina na koje su predodžba i poruka koje kožna jakna nosi utjecale na njegovo tijelo i kroz njega na njegovu osobnost homoseksualca kojem cijeli život predbacuju da je previše feminiziran. Zato što je riječ o tijelu – pojedinačnom tijelu, ali i tijelu u društvu – iz njega dolaze sva pravila i izuzeci. Prosperitet onkraj tih ograničenja ono je o čemu ovaj solo govori.
Andréa Givanovitch francuski je plesač i koreograf sa sjedištem u Parizu. Završio je Konzervatorij za glazbu i ples u Toulouseu pa se 2015. godine pridružio klasičnoj baletnoj kompaniji Companyia Juvenil del Ballet Classic de Cataluña, pod vodstvom Elise Lummis i Jeana Emilea, koja je izvodila baletna djela Fredericka Ashtona. Nakon toga vratio se daljnjem obrazovanju u suvremenom plesu na SEAD-u (Salzburg Experimental Academy of Dance), gdje je diplomirao 2020. Sjedeće dvije godine proveo je kao član plesne kompanije Bodhi Project, a od 2023. radi u Ateni s Patricijom Apergi i njezinom kompanijom Aerites. Andréa je dosad kreirao dva plesna djela, solo Leather Better, koji sam izvodi, i Exodus, djelo za četvero plesača. Ujedno je certificirani učitelj hatha joge, koju redovno predaje unutar Movementors programa na SEAD-u.
|