plesačice: Petra Chelfi, Andreja Jandrić, Martina Nevistić, Filipa Bavčević, Sintija Kučić, Petra Valentić, Kasija Vrbanac
savjetnica za glazbu: Davorka Begović
glazba: J. S. Bach: Umijeće fuge, BWV 1080 / Contrapunctus 14: Canon Per Augmentationem In Contrario Motu - P. Setzer, D. Finckel / Contrapunctus I - Emerson String Quartet, obrada: David Hernandez / Contrapunctus 14 (18): Fuga a 3 Soggetti - Emerson String Quartet / Bojan Gagić: elektronička djela, live procesiranje elektroničkog zvuka
oblikovatelj zvuka: Bojan Gagić
oblikovatelji svjetla: Bojan Gagić, Saša Bogojević
scenografkinja: Zdravka Ivandija Kirigin
kostimografkinje: Ana Fucijaš, Zdravka Ivandija Kirigin
fotografkinja: Jelena Janković
voditelj proba: Ognjen Vučinić
producentica: Koraljka Begović
ravnateljica ZPA: Petra Glad
produkcija: Zagrebački plesni ansambl
ko-produkcija: Zagrebačko kazalište mladih
uz potporu: Gradski ured za kulturu, obrazovanje i sport Grada Zagreba, Ministarstvo kulture Republike Hrvatske
The Devil's Garden otvara prozor u društvo unutar društva – zajednicu žena izvan svakodnevne stvarnosti. U ovom projektu David Hernandez i Petra Glad odlučili su raditi isključivo s izvođačicama i pozabaviti se temom ženske stvarnosti. Kao Amerikanac koji koreografira djelo za hrvatske plesačice, Hernandez se postavio kao svjedok, kao netko izvana tko promatra što se događa, želeći da i publika doživi nešto slično onome što je on doživio gledajući jedan svijet izvan svog vlastitog. Taj svijet zaustavljeno je metaforičko područje između granica muške patrijarhalne stvarnosti našeg svijeta, u kojem se različiti ženski životi ispresijecaju i djeluju jedni na druge. Kako bi stvorio to mjesto, Hernandez je angažirao vizualnu umjetnicu Zdravku Ivandija Kirigin koja je osmislila vrt kao mini-svemir koje izvođačice nastavaju i kojim upravljaju. U stvaranju zvukobraza, Hernandez i Bojan Gagić kreirali su zvučnu instalaciju u kojoj se osjeća prisutnost jednog izvanjskog svijeta i istodobno odjek tog pomalo mističnog prostora. Taj zvukobraz povremeno prekidaju dijelovi Bachova Umijeća fuge, dodatno pojačavajući dojam sjecišta dvaju svjetova i stvarnosti, i time neprestano mijenjajući gledateljev doživljaj. U vrtu svjedočimo svojevrsnom obredu ženskog rada koji je zanimljiv i privlačan, utoliko više što ga promatramo iz položaja stranca, putnika bez karte, posjetitelja koji ne govori jezik tih žena, ali je očaran začudnim zbivanjima na koja nailazi.
David Hernandez rođen je u Miamiju, Florida, gdje je završio operno, jazz i studijsko pjevanje na Sveučilištu Miami, i ples u New World School of Arts. Nakon studija preselio se u New York kao pripravnik u kompaniji Trishe Brown, i počeo istraživati s Meg Stuart. S Meg Stuart otišao je u Belgiju, gdje joj je pomogao osnovati kompaniju Damaged Goods u kojoj je gotovo sedam godina radio kao plesač i umjetnički suradnik. David je ostao u Europi, u Bruxellesu, u kojoj već više od 20 godina stvara vlastite plesne predstave, instalacije, događanja i mnoge druge vrste multidisciplinarnih projekata. David radi i kao pjevač i glazbenik, i član je vokalnog sastava rane glazbe Graindelavoix, kojeg vodi Bjorn Smelzer, i jazz sastava Reve d'Elephant Orchestra, s kojima nastupa na koncertima, snima albume i odlazi na turneje.