TRILOGIJA
Autori koncepta i koreografije: Saša Božić / Petra Hrašćanec Izvođači: Petra Hrašćanec, Marko Jastrevski, Matea Bilosnić, Josipa Štulić, Filipa Bavčević Odabir glazbe: Saša Božić, Petra Hrašćanec Kostimografska podrška: Zdravka Ivandija-Kirigin Producentica: Andrea Remetin
Trilogija (2011.-2013.) Saše Božića i Petre Hrašćanec niz je predstava o odnosu suvremenog plesa i pop glazbe. Prvi dio Trilogije, Love will tear us apart solo je za Petru Hrašćanec koji žanrovski vrluda između rock koncerta, ispovjedne forme i apstraktnog plesa. Ljubav iz naslova prenesena je u ljubav spram plesa, čina plesa samog, a predstava istražuje razliku između plesa i njegove realizacije kao društvenog događanja kroz konstituciju pojma izvođačice same. Love will tear us apart jedna je od najizvođenijih hrvatskih plesnih predstava, a hrvatsku plesnu umjetnost predstavljala je u europskim kulturnim metropolama poput Milana, Bruxellesa, Dublina, Lyona, Pariza, Ljubljane. Petra Hrašćanec nagrađena je Nagradom hrvatskog glumišta 2012. za najbolju žensku plesnu ulogu.
Boys don't cry, drugi dio Trilogije, istražuje nasljeđe ženskih kantautorica iz razdoblja 60-ih godina prošlog stoljeća, te s njima povezana pitanja ženskog identiteta na sceni i skrivenih političkih poruka koje takva glazba, i ples na nju, posjeduju. Ženski identitet u predstavi razložen je na glas i pogled, a vlasništvo nad njim raspravlja se kroz fikcionalnu biografiju plesačice Petre Hrašćanec, koja je na sceni uprizorena u formi dueta s Markom Jastrevskim.
the_beatles se bavi Beatlesima, jednim od najkomercijalnih i najpopularnijih sastava u povijesti pop glazbe, te kroz zazivanje zlatnog doba pop glazbe računa na emocionalni i tjelesni odgovor gledatelja. U predstavi the_ beatles plesači izvode plesne brojeve, odabrane pop pjesme, donoseći sa sobom i potpuno različiti emocionalni, odnosno izvođački naboj, kao i neizgovoren podtekst odnosa s glazbom i tekstom na koju plešu.
de facto je umjetnička organizacija koja djeluje od 2008. godine na području Hrvatske i Europe. Osnovali su je kazališni i plesni umjetnici Saša Božić i Zdravka Ivandija-Kirigin s namjerom razvijanja projekata koji preispituju rubne odnose i granice između kazališta i suvremenog plesa, a s posebnim osvrtom na konstituciju izvođača. de facto je samo u zadnje tri godine nastupio u gotovo 25 različitih kazališnih, kulturnih i plesnih institucija, te festivala diljem Europe s prosječno 40 izvedbi godišnje, od zagrebačkog Teatra ITD do Kaaitheatra u Bruxellessu, Teatro Grande di Brescia u Italiji do festivala u Avignonu, jednog od najvažnijih i najutjecajnijih festival posvećenih suvremenim izvedbenim umjetnostima.
|