POSLIJEPODNE JEDNOG FAUNA
Umjetnička akademija u Osijeku - Kazališni odjel, pod mentorstvom Barbare Matijević Ispit iz kolegija Plesni modernizam, prof. Barbara Matijević (de facto) Izvode: Andrea Giordani i Goran Guksić Koreografija: Vaclav Nižinski Glazba: Claude Debussy
Faunovo poslijepodne (1912.), ključno djelo plesnog modernizma, Nižinski je zapisao plesnom notacijom koju je tek 1988. uspjela dešifrirati Anne Hutchinson.
2000. Quator Albrecht Knust, kolektiv plesača i povjesničara plesa, poslužio se novom transkripcijom na labanotaciju kao polazišnom točkom za propitivanje plesne memorije i aktualnosti nasljeđa plesnog modernizma. U želji za osvješćivanjem utjecaja tog nasljeđa na suvremeni ples i misao, s nekolicinom koreografa i plesača re-kreirali su koreografiju Nižinskog, alternirajući nekoliko verzija - integralnu verziju fauna sa sedam nimfi, duet fauna i velike nimfe, faunovu partituru kao solo.
Boris Charmatz, jedan od sudionika projekta, prenio je faunovu partituru Barbari Matijević koja ju je u sklopu kolegija Modernizam u plesu na Umjetničkoj akademiji u Osijeku prenijela studentima druge godine glume i lutkarstva, propitujući metode dinamičnog, emancipatornog odnosa s povješću plesa te probleme produkcije, transmisije i interpretacije.
Na vlastitu inicijativu, studenti Goran Guksić i Andrea Giordani rekonstruirali su putem videa i partituru velike nimfe, te će na festivalu koreografiju Nižinskog predstaviti u obliku dueta.
|